-->

tirsdag den 10. april 2012

En tam hane dukkede op !!!!??

Mine forældre kom for lidt tid siden hjem fra en ferie. I deres nyopstillet og indtil nu tomme hønsehus finder de ham her.
Gokke
Min mors meget kreative navnevalg ;-)

De troede først at jeg havde en finger med i spillet men nej, den kan jeg sgu ikke tage æren for. Nogle naboer havde fundet ham og tænkt; "den ryger da bare ind til Benny og Rita". Hanen er tam og går tur med min mor. Den kommer pænt hen og hilser og tuller bare rundt lige i rumpen på én. Super sød og meget stille. Ingen kender til den og min mor har fremlyst den i lokalavisen. Hun har ringet til de nærmeste institutioner, men ak nej ingen vil kendes ved Gokke. Problemet er pt at mine forældre vil have høner og ikke en hane. De må heller ej have en hane i kolonihaven da de brøler samtlige naboer op af sengen når solen står op.
Er der nogle der vil eje en sød tam hane, så skriv endelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar