-->

torsdag den 22. marts 2012

Ikke på toppen



Har siden december været sygemeldt med adskillige stress symptomer og jeg havde aldrig i livet troet det skulle ramme mig. Mig som står som en fast klippe i alle livets henseender, men klippen blev udsat for et jordskælv og flækkede på midten. Som zebraen mistede jeg mig selv i stumper, men opdagede det desværre først da det var for sent. Har nu været i "praktik" på min arbejdsplads i nogle uger hvilket jeg har været rigtig glad for. Men kors hvor er det hårdt og nogle dage er stadig grå og triste. Jeg får konstant at vide at det er helt normalt og livet som det var, vil komme tilbage i små mængder. Måske er jeg bare utålmodig eller også er det angsten for tilbagefald der ind i mellem fylder for meget.. Men, for FILAN, jeg vil bare være mig igen, uden triste dage, med brede faste skuldre der klare alle livets strabadser. JEG KOMMER TILBAGE, DET GØR JEG, BARE ENDNU STÆRKERE OG KLOG SOM BARE FANDEN!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar