-->

onsdag den 14. marts 2012

ER jeg mærkelig? Hjælp mig!



Hvad er det for noget med bryllupskjoler? Det kommer Mark og spørger mig midt i min nye favoritserie på zulu. PIS! Åhh..det har jeg aldrig tænkt over.. Ejjj, det passer ik´, vælter det ud at af Mark. Men det passer sgu. Jeg har ALDRIG drømt om den "store dag".Jeg har aldrig haft drømme om den store dag, ej heller haft en eller anden slidt fin æske med udklip og lyserøde tanker i en fin romantisk notesbog. Ret tidligt i min barndom var jeg sikker på at jeg aldrig skulle giftes.Mine forældre blev skilt og det kunne jeg jo se gjorde meget ondt på dem begge. De er så blevet gift og skilt et par gange efterfølgende hvilket vist nok er lidt finurligt. De lever sammen nu og er gift for sidste gang. Om det er grunden og jeg dermed bare har beskyttet mig selv. Hmm, tænke tænke.. Nej, for når jeg kigger tilbage på min barndom så husker jeg at jeg legede vilde lege i gården, spillede fodbold, legede med biler i sandkassen, hoppede ned fra de højeste steder vi kunne finde. Jeg kan ikke huske at jeg har haft dukker og den eneste leg med barbie foregik med Helene og vi  klippede dem skaldet og så var det ikke sjovt mere når vi var nåede gennem hendes kæmpe samling. Ingen af mine dejlige veninder er blevet gift i store skrud, men som mark siger.. I er sgu også en flok hippier, hvilket er så sandt. Men selv piger der er hippier af hjertet drømmer vel også lyserøde og svævende drømme om den store dag..? Noget hænger ikke helt sammen i min hjerne. Jeg elsker skønne flotte ting. Jeg higer efter at blive stimuleret visuelt, jeg flytter om i mit hjem konstant og har altid gjort det. Et kæmpe bryllups skrud må da så være det ultimative kick, men nej. De eneste tanker jeg nogen sinde har haft omkring et evt. bryllup har været; hvilket fedt liveband der skulle spille der, en kæmpe bar med alt hvad hjertet kunne begære og ikke mindst et brag af en polterabend hvor jeg som minimum skulle ud at hoppe i faldskærm, klatre i bjerge og ikke mindst ende piv stiv til en fed live koncert.
ER jeg mærkelig Hjælp mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar